FAQ
Hoe ontvang ik mijn tickets?
Wanneer wordt de wedstrijd gespeeld?
Waar zit ik in het stadion?
Zitten we altijd gezamelijk?
Zijn er afgiftes in Uw prijzen?
Ik heb een vraag of een klacht?
Hoe ontvang ik mijn tickets?
De bestellingsbevestiging die we U sturen per E-mail moet U drukken en meenemen naar London. Hier wordt deze omgeruild tegen de originele tickets bij onze lokale agent in het centrale London. U moet dus voorbij het kantoor van onze lokale agent om Uw bevestiging in te ruilen tegen Uw originele voetbaltickets VÓÓR U naar de voetbalwedstrijd gaat. Het adres enz. van onze agent zenden we U samen met Uw bestellingsbevestiging. Informatie voor tickets naar ARSENAL, QPR of CHELSEA: Voor deze 3 clubs gebruiken we verschillende agenten. Afhankelijk van de agent we gebruiken voor de wedstrijd die u reserveert, dient u ofwel uw tickets op te halen bij onze agent in Londen OF rechtstreeks in het stadion of in het Thistle Marble Arch Hotel in Londen. Welk ophaalpunt u dient te gebruiken, zal duidelijk worden vermeld op de voucher/het e-ticket, dat wij u uiterlijk 7 dagen vóór de wedstrijddatum toezenden, maar vaak meteen nadat u uw boeking heeft afgerond.
Terug naar FAQ
Wanneer wordt de wedstrijd gespeeld?
Voetbalwedstrijden in Engeland kunnen van Zaterdag naar Zondag verplaatst worden en omgekeerd, en ook het tijdspunt kan veranderd worden op korte termijn ! Verandering van dag en tijdspunt zijn vaak het gevolg van TV-uitzendingen of van een cup-wedstrijd (FA, LIGA, CL, enz.) die dicht op een andere voetbalwedstrijd geplant is en daarom wordt deze veranderd van Zaterdag op Zondag. Het tijdspunt kan dus net zo goed op korte termijn veranderd worden en varieert tussen 12.00 en 18.00 uur Zaterdag en Zondag. Hetzelfde kan gelden voor wedstrijden midden in de week en deze kunnen geruild worden tussen Dinsdag en Woensdag en het tijdspunt typisch tussen 17.00 en 21.00 uur. We nemen geen contact met U op aangaande de uiteinelijke datum en tijdspunt maar we proberen zo ver mogelijk de uiteindelijke datum 3 - 5 dagen voor het wedstrijdweek-end op onze Website te schrijven.
Terug naar FAQ
Waar zit ik in het stadion?
U wordt altijd geplaceerd tussen de toeschouwers van het thuisteam of in de neutrale zone.
Dwz. U mag beslist niet truien, mutsen, halskleden of andere dingen met het logo of
kleuren van de tegenpartij dragen. U mag ook niet sympathie tonen voor de tegenpartij.
Houdt U zich hier niet aan dan kunt U toegang tot het stadion geweigerd worden of U wordt
uitgewezen. Wanneer U Uw biljetten bestelt kiest U zelf de categorie van het stadion. Hier
wilt U ook een nadere beschrijving vinden van de categoriën. Wij kunnen niet bepaalde
plaatsen garanderen of bestellen binnen de categoriën, we kunnen alleen plaatsen
in de categoriën bestellen.
Terug naar FAQ
Zitten we altijd gezamelijk?
Bestelt U meer dan 2 tickets kunnen we niet garanderen dat U bij elkaar zit. U kunt risikeren te worden opgedeeld in 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 enz. De reden hiervan is dat het de clubs zijn die die onze tickets verdelen en soms kunnen die en wij de pussel niet oplossen en we zijn genoodzaakt U te verdelen. Maar via ons komt U NOOIT alleen te zitten , dus "single seats" krijgt, bijv. 1+1, 2+1, 3+1, 3+2+1 enz. Dit is onze garantie voor U en dit is een service die vele andere agenten niet kunnen leveren. Wordt U opgedeeld willen wij en onze agent er alles aan doen dat U zo dicht bij elkaar komt te zitten als mogelijk is.
Terug naar FAQ
Zijn er afgiftes in Uw prijzen?
Ja, de prijs die U hier betaalt is inclusief voorverkoopafgifte aan de club, onze agent en ons. Onze agent is officieel partner van de clubs voor wie wij verkopen hier op de bladzijde en daarom zijn alle prijzen (incl. afgiftes) goedgekend door zowel agent als de clubs. Afgiftes betekenen dat er grote verschillen kunnen zijn tussen de prijs die U hier betaalt en de prijs die op de biljetten gedrukt staan die U ontvangt, speciaal voor de A wedstrijden zals bijv. tegen Manchester United, Liverpool, Manchester City, Chanpions League, Europe League, laatste wedstrijd van het seizoen en wanneer Londenclubs elkaar ontmoeten (Lokale Derbys)
Terug naar FAQ
Ik heb een vraag of een klacht?
Bij vragen of in het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft, kunt u bij ons terecht, wij verzoeken u vriendelijk, contact met ons op te nemen door een email te sturen naar helpdesk@ticmate.com of ga naar “Contact” op onze website. Let er op dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na de voorstellingsdatum/wedstrijddatum/evenement datum naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan zijn we niet in staat om u van dienst te zijn!
Terug naar FAQ